Beszámolók a nagyvilágból

Beszámoló utazásaimról Spanyolországból, Olaszországból, Mexikóból, Portugáliából, Svédországból, Norvégiából, Lettországból és Észtországból, és a többi...

Látogatók

Friss megjegyzések

Ajánlott olvasmány

Ez rólam is szól (munkatársnőm írta) Mexikói kalandok
Svéd blogok
evergo.blogol.hu
psycho.blog.hu
Itt az egyik történet velem esett meg joemberek.blog.hu
Végül egy gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott, vicces, szarkasztikus leírás mindenféle népről:
gyuloltellensegeink.blog.hu

Úti beszámoló Svédországból (megszámlálhatatlanadik)

2010.11.30. 05:15 HZ

    Stockholmból már nem akartam úti beszámolót írni, merthogy ott már úgyis megtörtént velem minden, ami történhet, de az élet, a nagy tréfamester rácáfolt 2010. novemberi utam során. Mindjárt az út elején rájöttem, miért épül új terminál Ferihegyen. Az utóbbi években nem utaztam vasárnap este, amikor két órán belül Európa összes városába indul gép. Ezúttal a szokásosnál korábban, egy órával az indulás előtt ott voltam, mert általában 10 perc elég a vizsgálathoz. Hát ez nem mindig van így. A bejelentkezésnél előre kellett kéredzkednem, a vizsgálatnál pedig a tömeg annyira tömött volt, hogy lehetetlen volt előrejutni, a mekkai zarándoklat képei ehhez képest kietlen, elhagyott tájat mutatnak. Emiatt minden gép késett, és úgy vadászták ki az utolsó embereket a sorból  egyesével. Mire a gépre kerültünk, már volt 20 perc késés, majd negyven percig vesztegeltünk állítólagos köd miatt Bécsben. (Igen, a munkáltatóm 50-60 EUR nyeresége miatt minden alkalommal átszállással megyek Stockholmba a nyáron napi 2 közvetlen Malév gép helyett…). Bécsben  ködnek ugyan nyoma sem volt, a gépek nem vártak (néhánynak 2-10 percet kellett volna), úgyhogy az egész Budapesti gép a reptéri szállóban aludt. Megismertem Gábort a managert, aki Kijevbe ment interjúztatni, egy katalán nyelvvédőt, akit biztosítottam, hogy a magyarok támogatják mindenféle autonómiatörekvésüket, lévén jópár millióan erre törekednek közülünk is. Egy névtelen német doktorandusz hallgatónőt, aki Pécsen tanul, mert ott olcsóbb, mint náluk és Stuttgartba utazott volna. A szállóhoz vacsorát is adtak, én bosszúból csődbe akartam enni az Austrian Airlinest, de nem sikerült, pedig pusztítottam a bécsi szeletet becsülettel. Stockholmi magyar barátaink kislánya nagyon megnőtt. Az otthoni késő vénasszonyok nyarából a havas Stockholmba csöppentem. Az irodában annyian elmentek, mióta itt vagyok, hogy a második legrégibb alkalmazott vagyok (nem számítva a vállalati központot, amely külön cég). Vettem kint Dóra a felfedezős pizsamát a gyerekeknek, azóta szinte folyton azt hordják, így ezt az utat is megbocsátották nekem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr292582567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása