Beszámolók a nagyvilágból

Beszámoló utazásaimról Spanyolországból, Olaszországból, Mexikóból, Portugáliából, Svédországból, Norvégiából, Lettországból és Észtországból, és a többi...

Látogatók

Friss megjegyzések

Ajánlott olvasmány

Ez rólam is szól (munkatársnőm írta) Mexikói kalandok
Svéd blogok
evergo.blogol.hu
psycho.blog.hu
Itt az egyik történet velem esett meg joemberek.blog.hu
Végül egy gyengébb idegzetűeknek nem ajánlott, vicces, szarkasztikus leírás mindenféle népről:
gyuloltellensegeink.blog.hu

Úti beszámoló a Karib tenger vidékéről - II.

2012.10.15. 06:27 HZ

Szent Márton-szigetről még néhány érdekesség, mielőtt elutaztam róla: mivel európai alattvalók, de Amerika közelében van, így a Föld összes autóját megtalálni itt: Dacia MCV, Suzuki Ignis, Hummer a legnagyobb természetességgel parkol egymás mellett. A templomban a mise végén megkérdezik, kinek van születésnapja, évfordulója, ki van ott először, majd egyesével énekelnek neki, megtapsolják, gratulálnak.
      Sajnos amikor felszálltunk, valamiért a kifutópálya másik végéről indultunk, így nem tudtak rajtunk jet-szörfölni a turisták, pedig szép nagy gép volt, lobogtak volna becsülettel.
     A második hetet Miamiban töltöttem, ami normál körülmények közt "hú vááá azta" kellett volna legyen, de mivel egy karibi szigetről jött az ember, így csak "hm, ez sem rossz" lett. Miamit már visszafoglalták a Latin-Amerikaiak, igen kevés angol szót hallani. Ismét bebizonyosodott a magyarok törvénye: minden nagy repülőn van legalább kettő, most is kiszúrtam párat, aki itt élő rokonokat látogatott. Miamiban két évszak van: meleg, napos és meleg, szeles/esős.Megérkeztemkor pont az utóbbi volt. Ez persze nem akadályozta meg a fürdést, a víz meleg volt, de úszni nem lehetett, csak ugrálni a hullámokban. Miami hasonló Amerika többi részéhez, nagy autók, széles utak, kedves emberek, rengeteg gyorsétterem mindenhol, csak itt lombhullató helyett pálmafák vannak mindenhol. A céges autó kabrióvá alakítható, a kedvemért párszor lenyitották a tetőt, ilyenkor persze felhangosíttattam a rádiót, hogy a gyalogosok is hallhassák. MiamiBeach.jpeg

Miami Beach déli része "Siófok aranypart", éttermek, bárok, diszkók, szállások a part mentén mindenhol. A sziget északi része nyugodtabb. Miamiban új partnereket képeztünk ki, volt ott pár érdekes ember. Természetesen volt a szokásos homokos mac dealer (minden mac dealernél van egy), illetve egy texasi szerencsefia. Amíg vele nem találkoztam, azt hittem, velem szokott minden megtörténni (ütött már el autó, álltam kétkerékre teherautóval, estem fejre majd két méterről stb), de ez a texasi ez hihetetlen volt. Eddig hétszer ütötte el autó, ebből kettő életveszélyes, többhetes kórházi tartózkodással, volt vadászbalesete, ahol lelőtték, szintén majdnem odalett. Természetesen volt kényszerleszállása is, valamint egyéb súlyos betegségei is. Mondtam neki, hogy szerintem neked szántak valamit odafent, ha ennyire nem hagynak elpusztítani… Egy másik férfi a feleségét, és 3 hónapos babáját is elhozta. Mivel a képzés elég hosszúra nyúlt, ezért családi botrány volt, hogy miért nincs soha velük. Ezenkívül néha el-elbóbiskolt napközben a babás éjszakák miatt. Volt egy mexikói is, akivel jól összebarátkoztam, estéként átjárt hozzánk beszélgetni.
     Utolsó előtti napon elvitt a helyi kolléganő egy hihetetlen olcsó ruhaboltba, ahol fillérekért kaptam szép ruhákat az otthoni négy hölgyeménynek. A boltban kizárólag feketék és posztkommunista országbeliek vásároltak egyébként.

Szólj hozzá!

Címkék: miami beach

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.